Annonce for Matas
Nåhmen, det er vist en underdrivelse at skrive, at influencere og deres valg af kampagner har været lidt oppe i medierne efter programmet Kontant slog ned på et produkt, der slet ikke var, hvad det lovede at være. Og sådan skal det også være. Det er et område i rivende udvikling og jeg synes, at der mangler nogle forholdsregler, der burde gælde os allesammen. Men nok om det, for jeg synes faktisk, at det er blevet talt rigtig, rigtig meget om – i medierne, mellem venner og på mine fellow-bloggeres kanaler.
Men jeg vil gerne fortælle jer, hvad jeg har i hovedet, når jeg vælger, hvad jeg gerne vil reklamere for. Det er sådan med kampagner, at jeg får en forespørgsel fra teamet hos Bloggers Delight, og så kan jeg sige pænt ja eller nej tak. Det er meget simpelt og egentlig også meget nemt at sige nej tak, synes jeg. Jeg kan som oftest mærke det i maven med det samme, om det vil komme til at spille eller ej og om I vil finde det relevant for jer. Jeg var lige ved at skrive “om jeg kan stå inde for det”. Men det er ikke kun det, som det handler om – for nogle brands kan jeg sagtens stå inde for, men jeg finder deres service uinteressant eller irrelevant for mig og jer. Det handler for mig om, hvorvidt brandet siger mig noget, om jeg selv ville købe mærket eller om jeg tror, at I vil kunne lide det.
Derfor var det også utroligt nemt at sige ja tak til et samarbejde med Matas og deres Mild serie. I min optik er det reelle produkter til priser, hvor alle kan være med. Og selvom, at priserne varierer fra kun 16,95-64,95 (og der de seneste mange uger har været 20% på produkterne), så er der stadig fokus på aktive ingredienser, på dansk produktion, øget bæredygtighed og selvfølgelig på Svane- og Astma- og Allergimærket.
Jeg siger ikke, at vi altid køber Matas’ Striber. Jeg kan godt lide at eksperimentere og udforske verden af cremer og beauty. Men der er en grund til, at Matas’ Striber altid i en eller anden form har været at finde på mit badeværelse siden jeg var teenager. Jeg ved, at når jeg vælger deres egne striber, så går jeg aldrig galt i byen og jeg ved, hvad jeg har med at gøre.
Efter jeg har fået børn er det som oftest de milde, parfumefrie udgaver, jeg vælger, så ungerne også kan bruge det. Måske kan du genkende det, men der er generelt en stigende efterspørgsel blandt danskere efter blidere og skånsomme produkter, og netop derfor har Matas nu lanceret Mild-serien, der kan bruges af selv den mest sensitive hud.
I kommer til at se lidt mere til striberne de næste måneder, fordi jeg også skal teste deres ansigtspleje i samme serie. I de her måneder, hvor jeg har brugt deres kropspleje, der har jeg særligt været glad for Matas Mild body oil, bodyscrub og body butter – eller det er retter Gustav, der har været særlig glad for denne. Han er begyndt at få tør hud (lige som sin mor), og synes egentlig at lotion er lidt træls. Med mindre han selv kan stikke grabberne ned og gøre det selv. Og det skal han være så hjertelig velkommen 🙂 Ligesom de andre produkter indeholder cremen aktive ingredienser, så allantoin, som beroliger og blødgør, mens provitamin B5 giver en masse fugt.
Så Matas Mild er et godt match både for mig og drengene. Ja, det viser sig faktisk, at Mads er ret vild med deres ansigtspleje – det grå look gør, at han godt tør bruge det uden at blive ramt på sin mandighed 😉
/S